57 کاهش BUN و کراتینین 4.9 در PKD به طور طبیعی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کیست های متعددتست BUN و کراتینین نشانه اصلی برای اندازه گیری BUN کاهش renal.La عملکرد و کراتینین همیشه تمرکز درمان این بیماری renal.Y سپس، چگونه به کاهش BUN و کراتینین 4.9 57 PKD به طور طبیعی؟

بیماری های کلیوی ژن بیماری کلیه پلی کیستیک، است که توسط ژن های غیر طبیعی کیست های متعدد کلیه riñones.Los در سلولهای اپیتلیال توبولار کلیوی تبدیل علت بدن مشخص، که در نتیجه دربه طور مستمر ترشح کیست است fluidos.Si نمیتعداد و اندازه کیست های کلیوی صرف، ساخت آسیب به بافت های سالم و یا در نزدیکی riñones.Como نتیجه، کلیه ها نمی توانند به خوبی کار کند، با گذشت زمان، عملکرد کلیه ها هستند تا حدی یا حتی کراتینین کاملا perdido.La و نیتروژن اوره خون در riñones.Por تجمع بنابراین اگر شما از سطوح BUN برای دیگر کراتینین بالا و رنج می برند، می تواند نشانه ای از آسیب کلیه، شما را مجبور به مشورت دکتر شما در اسرع وقت.

ما می دانیم که سطح بالایی از کراتینین و سطح BUN توسط کیست های کلیوی در PKD.Y باعث سپس، با شما رفتار توقف رشد کیست های کلیوی.

"چهار به علاوه هفت" درمان طول می کشد تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می جلوگیری از رشد کیست های کلیه را متوقف می کند با جلوگیری از ترشح fluido.Además، درمان طبیعی برای افزایش نفوذ پذیری از گردش خون از سطح کیست، کیست و اخراج مایعات از بدن همراه با orina.Si برای جزئیات بیشتر در مورد درمان های طبیعی، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com.

این درمان طبیعی بر ترویج کیست ترشح مایعات، توقف رشد مایع کیست، که باعث کاهش بلند کراتینین و سطح BUN، بهبود عملکرد کلیه است.





:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: